LinkedIn – moćan alat za promociju vašeg biznisa

24-01-2019
U doba opšte sveprisutnosti društvenih mreža, može biti teško odlučiti koju odabrati za promociju svog biznisa. Posebno ako niste baš sigurni koje mreže koristi vaša ciljna grupa, pa je to zapravo prvo pitanje koje je potrebno postaviti kod pravljenja strategije prisustva na društvenim mrežama. LinkedIn se, međutim, izdvaja od drugih mreža po tome što je […] Saznaj više

Vrste udruživanja i tipovi udruženja

20-01-2016
“Udruživanje je zakon života na kome se temelji svekoliki napredak”, bilo je geslo zadrugara, ispisano na jednom zadružnom domu tridesetih godina prošlog veka u Srbiji. Ovo geslo bi se moglo primeniti i danas – i pojedinci, i pravna lica lakše će ostvariti postavljene ciljeve i postići poslovne, ali i druge uspehe ukoliko između njih postoji […] Saznaj više

Značaj umrežavanja – ženska udruženja kao primeri dobre prakse

20-01-2016
Umrežavanje je u savremenom poslovnom svetu postalo imperativ. Pojedinci i preduzetnici se umrežavaju u različita udruženja, zadruge i franšize, dok se kompanije okreću klasterskoj formi udruživanja. Udruživanje, odnosno umrežavanje omogućava lakši nastup na tržištu, bolji pristup klijentima i resursima, lakši način za dobijanje sredstava na različitim projektima i doprinosi jačanju konkurentnosti. Udruživanje i umrežavanje se […] Saznaj više