Regrutacija kandidata i kako napraviti oglas za posao

21-01-2016
Želja i cilj svake kompanije je da za slobodna radna mesta privuče kandidate koji poseduju potrebna znanja, veštine, sposobnosti i osobine kako bi obavljanje poslovnih aktivnosti bilo uspešno. Procesom regrutacije nastojimo osigurati što veći broj kvalitetnih prijava za oglašeno slobodno radno mesto kako bismo imali priliku birati najbolje. Kandidate za slobodno radno mesto možemo tražiti […] Saznaj više

Čemu služi sistematizacija radnih mesta?

21-01-2016
Veliki broj mikro i malih preduzeća funkcionišu po principu „svi rade sve“ što u praksi znači da posao obavlja zaposleni koji u datom trenutku ima najmanje obaveza ili ima sklonosti ka određenoj oblasti poslovanja. Potpuno je razumljivo da ovakav sistem funkcioniše u mikro preduzećima koja su novoosnovana i razvijaju svoje poslovanje. Sisitematizacija radnih mesta je […] Saznaj više

Koja pitanja postavljati kandidatima na razgovoru za posao?

20-01-2016
Sprovođenje profesionalne selekcije sa zadovoljavajućim ishodom zahteva dobru pripremu. Deo te pripreme su i pitanja koja ćete, tokom intervjua, postavljati kandidatima. Intervju je nezamenljiv kada je reč o prvoj proceni kandidata, kada odlučujete o tome da li on zadovoljava vaše kriterijume i šta su stvari oko kojih mislite da možete postići kompromis, a šta su […] Saznaj više

Kako povećati zadovoljstvo zaposlenih?

20-01-2016
Svi smo svesni važnosti zadovoljstva zaposlenih – zadovoljan zaposleni je posvećen poslu, veran, odgovoran, produktivan. Osećajući se kao vredan član tima daje veliki doprinos uspešnom poslovanju celog preduzeća. Prvo veliko istraživanje zadovoljstva zaposlenih u Srbiji, u kojem je učestvovalo preko 6.000 zaposlenih, i dodela nagrade za Najboljeg poslodavca, koje je Infostudov sajt poslovi.infostud.com sproveo u saradnji sa Ekonomist Media Grupom, iskristalisalo […] Saznaj više

Kako odrediti cenu honorarnog rada?

20-01-2016
Veliki deo honorarnog posla čini odlučivanje o tome koliko naplatiti za posao. Bilo da ste pisac, dizajner ili veb preduzetnik, morate da uspostavite balans između poštenog naplaćivanja vaših veština i ponude one cene koja će privući klijente. Ne postoji određena formula za određivanje honorarnih cena, ali postoje neke stvari koje možete da uzmete u obzir […] Saznaj više